10/6

Fan vad jag hatar busschaufförer. Det är den värsta sortens människor utan tvekan. Iallafall de flesta, sedan finns det ju sötisar också, men tyvärr är dom väldigt få. Oftast är det sura jävla kärringar eller gubbar som kör som biltjuvar. Bara för att dom är så less behöver det ju inte gå ut över oss bussåkare. Idag tex råkade jag säga fel när jag skulle betala och tillbaka fick jag ett ihopknölat kvitto slängt i handen, hemskt snällt. Funderar starkt på att ringa bussbolaget och fråga vad chaffisarna håller på med, dessutom ska jag berätta vilken tid jag åkte och bussnummer så dom vet exakt vem som körde mig. Det kliar i mina fingrar, telefonen står väldigt nära...

Annars då, förutom bussincidenten som har gjort att jag hatar chaffisarna? Jag, Emelie och Madde har varit och kikat på studenternas utspring. JAG DÖÖÖÖÖÖÖR, blir så avis... + att dom fick värsta fina vädret. Skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva det igen. ångest!

Har hunnit med en runda på stan också, blev en klänning och en kofta inhandlat. Tröstshopping återigen.. Nu tänkte jag ta en dusch och ta en kik i garderoben. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll, men det brukar ju lösa sig till slut så :) puss så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0