15/6

Mysigaste morgonen på länge vill jag lova. Mickis kom hit vid 10, och vi dukade fram frukost. Satt och myste en bra stund vid bordet innan vi drog till stallet. Måste säga att ridturen gick väldigt bra, eller det såg iallafall väldigt bra ut :) Jag gick på sidan och det var jätteskönt att få röra lite på sig. Tur att jag har en liten hästskötare nu i dessa tider! Nu har vi precis skiljts åt och jag funderar på att ta ett bad. Skulle behöva uträtta lite ärenden på stan också, men orkar verkligen inte. Behöver köpa hatten som jag la undan igår, färga ögonbryn och fransar, sola m.m. Får se hur dagen blir, om man kanske får lite ny energi sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0