16/6

Igår blev det en riktig spontankväll, och den var råhärlig. Jag mötte upp jessica, emil och calle på interpool för lite biljard, mat och mys. Det lär göras om! :) Blev inte mycket sömn inatt heller så jag var ju skapligt trött imorse när jag skulle ta mig upp för söderbacken vid 9 tiden... Var på ryggkliniken igen och justerade ryggen lite för sista gången innan jag åker, och guuud så det knakade i min stackars rygg. Men det känns hyfsat bra nu efteråt iallafall så det har varit guld värt med massage.

Annars har jag hunnit med hemskt mycket under förmiddagen faktiskt. Efter att jag fixat ryggen så drog jag hem men insåg att jag inte hade någon nyckel (igen...) så vi fick åka ut till Hille för att hämta mammas. Jag bytte om lite och hoppade upp på snurran och cyklade in till stan. Svängde in på bikbok av nån konstig anledning, och ut kom jag på en kasse med nya grejer, hihi. Var ju inte därför jag var i stan, utan det var för att jag skulle växla pengar. På hemvägen svängde jag förbi solarieöarna , har ju inte varit så vackert väder ute senaste dagarna men nu verkar det bli ändring! :) sådär lagomt tills det är dags att dra liksom...

Ska kanske ta en powernap nu så att man orkar med dagen, later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0