3/6

Har glömt bloggen lite under de två senaste dagarna, men vad gör det liksom? Sitter ju knappast inne när solen skiner och det är dövarmt ute. Det blev en fet utgång i onsdags iallafall, hade grymt roligt! Var till och med pigg och glad när jag klev upp dagen efter så det var ju verkligen ett plus i kanten. Vi for ut till Älvkarleby vid lunchtid eftersom jag och Ville skulle starta en 110. Det blev en fin runda och vinst för oss :) fiiina! Har även spenderat dagen där ute idag, så det var ju myyysigt. Roligt att det gick bra för alla också!

Ligger i sängen nu men ska försöka ta mig ut på en promenad om en liten stund, känner mig dock inte så motiverad på det just nu. Skulle behöva en powernap också eftersom jag ska jobba ikväll...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0