4/6

Det var lugnt och skönt på jobbet igår så känner inte att jag blivit överkörd av tåget idag faktiskt, gööttt. När jag vaknade åkte jag och mami ut till Älvkarleby (idag igen) och kikade på 130 klassen. Har börjat vänja mig vid höjderna nu så jag kanske till och med vågar hoppa lite högre i framtiden ;) Så Corsa, bli frisk så vi får hoppihoppa lite. Längtar ihjäl ma. På vägen hem svängde vi förbi mormor och chillade lite där. Det bjöds på solning och fika, världens bästa mormor!! :)

Idag är ju halva sverige på summerburst i Stockholm. Jag fick förfrågan om att vara där men jag var faktiskt inte ett dugg sugen att gå, vet inte varför? sinnessjukt egentligen.. Det är ju världens upplevelse med skitbra artister och det är förmodligen asroligt också, men jag var så opepp så det kändes rätt att avstå :) Kommer säkert ångra mig i efterhand när alla pratar om hur grymt och roligt det var, men det får jag ta ;)
Men alla ni som är där, NJUUUT!


Nu är det näääära!! sommar 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0