6/6

skrev ett inlägg igår från mobilen som inte verkar vilja komma fram tydligen? smart.

Känns iallafall som att det var 100 år sedan jag bloggade, men det var det ju inte som tur var. Vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg men kan ju meddela omvärlden att jag har en fet jävla ångest över summerburst, jag borde verkligen varit där. Bara få vara full, överlycklig, ha underbar musik i öronen och hänga med massa härliga människor. (får trösta mig med att jag är 500 spänn rikare iallafall..) Nej nu måste jag sluta för ångesten äter upp mig inifrån. Jag fick helt enkelt nöja mig med Håkan Hellström istället, och det är då inte fy skam! Han var verkligen jättebra igår, och han är ju typ världens finaste kille. Vissa låtar berörde mig verkligen, älskar hans texter. Min håkan-lista på spotify kommer gå varm de närmsta dagarna kan jag ju lova. Gift dig med mig så skulle jag vara överlycklig resten av livet:) Men nu ska jag göra mig iordning, skriver mer senare! puuuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0