Borde kanske berätta lite mer utförligt hu...

Borde kanske berätta lite mer utförligt hur denna dag har varit. Klev upp sådär jättetidigt som ibland kan vara hemskt jobbigt, men det gick bra idag. Åkte ut till Valbo och red rebeccas häst som jag ska rida lite på denna vecka:) åkte direkt till Malin när jag var klar för halv 10 skulle vi gå i bollan! Skapligt tidsschema... Sedan uträttade vi några ärenden innan vi åkte och handlade "frukost" och satte oss sedan på min altan och myste till det. Tanken var att vi skulle sola, men solen ville inte vara utan molnen idag så vi åkte och solade solarium istället, men när vi återvänder hemåt så var det inte ett moln så långt ögat kunde nå. Har vi flyt? Aah verkligen. Så vi satte oss ute innan det var dags att skiljas åt. Jag for till stallet och red ut med Sandra, därefter skyndade jag Mig hem för myskväll stod på schemat:) där hade ni min dag, väldigt intressant va hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0