cosycosy

vilken gosigosi kväll det har varit då! kvällar som denna är ganska svårslagna, men jag är fortfarande öppen för förslag när det gäller att slå kvällar i myshet. Jag och mallan lagade mat och sedan åkte vi ut på landet igen och inväntade mickis, marcus och fabian. När dom äntligen kom så satte vi oss i båten och for ut till Limön. Det är precis dehär jag älskar med sommaren.. Ligga på stranden, åka båt, mysa i underbara vädret. 
Ska verkligen ta vara på dessa dagar :)

Det är en ganska fullspäckad dag imorgon faktiskt, iallafall om vädret tillåter. Åker ut till landet tidigt imorgonbitti för lite häng, därefter in till stan igen för att ha körlektion kvart över 12, sedan tillbaka till landet igen för att fixa och dona lite. Skulle ju ljuga om jag säger att jag inte ska ligga på stranden, för det kommer nog bli en del sånt också.. Därefter: Hem och fräscha till sig lite, sedan släktkalas för morbror :) åååh, älskar släkttillställningar! typ det bästa som finns!! Morgondagens kalas blir ju som sagt lite uppvärmning inför fredag, för då är den stora 50års festen på Engeltofta som kommer bli kuuuung. Nu ska jag stänga mina blå, over and out.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0