:)

Men härlig bonnbränna jag har lyckats med idag då. Hahah jag dör. Tackar gudarna iallafall för att vi har röda tröjor på oss nu när vi jobbar! Matchar färgen fint ikväll vill jag lova. Men jag hoppas verkligen att brännan hinner lägga sig lite tills imorgon så att man kan vara ute i solen ändå. Kan ju bli jobbigt läge annars om man lär ligga inne och dö istället liksom. Håller min turtumme..

Åh juste, snart kommer mina favvogirls hem :D Har längtat efter er! Har ju varit borta i nästan 1 år (alldeles för länge), gaaash vad tiden går fort men dom har ändå lämnat tomrum efter sig. Så det ska bli skönt att få hem dom igen :D FINALLY! Nu ska jag göra mig klar och sedan åka till jobbet. See ya at harry's! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0