Fick ju som sagt lite brådis och det var f...

Fick ju som sagt lite brådis och det var för att jag skulle hinna med bussen. Men nu är jag på och ska möta Malla för lite shopping. Skulle behöva ett par svarta jeans men det är ju så jävla drygt när man ska pröva. Knyta upp skor, hoppa i ett par trånga jeans, knyta på sig skorna igen och sen bestämma sig om man ska köpa eller inte. Så vi får se vad jag har med mig hem lite senare! :) efter stan är det tänkt att vi ska åka ut och kolla en snabbis på balen som är på engeltofta idag. jag antar att jag får världens studentångest och kommer sakna mina studenttider nå så fruktansvärt :( skulle vilja göra allt en gång till.. Nej nu ska jag tröstshoppa lite istället, är ju ganska bra på det ja;) hihi. Puss o kraaam.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0