My heart is refusing me

Gud vad duktig jag har varit under den tiden som har passerat. Jag tog mig ut på en promenad, det trodde jag aldrig om mig själv faktiskt. Sjukligt varmt, men man ska ju inte klaga nu när solen äntligen har hittat hit. Nu har jag suttit inne både på Nelly och HM-sidorna, utan att ha shoppat en enda grej. Var bra sugen och la till många grejer i shoppingkorgen, men sedan kom jag på mig själv att det egentligen inte var något av plaggen/grejerna som jag verkligen behövde. Det är bra att jag tar hand om min ekonomi, för nu är det dags att bli lite vuxen ändå, jag är ju trots allt 19 barre. Men en shoppingtur ska jag unna mig att ha innan maggan, och då får jag handla ordentligt, ALLT som behövs. Nästan så att man längtar lite tills dess hihi..

Nu kallar duschen, puss så lääänge.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0