Ryggkliniken

Hemkommen från ryggkliniken! Hallelujah, nu hoppas jag att det ska blir sköna tider. Han masserade och sedan knäckte han ryggen och drog lite här och där. Ska tillbaka dit på torsdag, och jag får inte rida eller anstränga mig under dessa dagar. Det var några kotor som hade tryckts ihop och kommit i kläm, och sedan var det något med bäckenbenet också. Hahah, sällan jag ska lyckas med allt. Men det ska nog gå att jobba idag iallafall, får ta det lite lugnt :) Det kommer bli en lååång dag på jobbet känner jag, men som tur är så kommer jessica och räddar mig så jag slipper vara ensam. Pjuuuh, hade ju aldrig överlevt annars!
Nu ska jag slänga i mig lite mat innan det är dags att bege sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0