29/6

Tog en liten bloggpaus mitt i alltihopa när värmeböljan kom, och det var det värt! Har ju varit stört varmt senaste dagarna, nästan lite för varmt.. Kom hem i lördags och då blev det ugång på dirren med malin och julia. Var ju lite annat än maggan om man säger så, helt stört vad Gävle känns boooring. Vad gör man här liksom? Kan liksom inte beskriva Magaluf, det var helt magiskt. Tror att det måste upplevas för att man ska förstå vad jag menar. Det är iallafall något jag aldrig någonsin kommer glömma:) hihi.

Har hunnit med att träffa min fina tjejor i veckan också, guld värt! Kändes som att man hade en hel del att ta igen, och det var välbehövligt :) Idag har det varit beach-häng på landet. Long time no see, och som jag har längtat!! Nu ska jag ta en svalkande dusch innan kvällens planer.

ett litet smakprov ♥
det kommer fler senare:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0