8/6

Dövarmt idag igeeen. Det var lite varmt i mitt rum när jag gick och la mig igår, men tänkte att jag inte behövde öppna fönstret. Sen när jag vaknade halv 3 av värmeslag ångrar jag att jag inte öppnat fönstret. Kunde inte somna om så fick lite smått damp. Gick in i gästrummet och öppnade balkongen, och då gick det betydligt bättre att sova iallafall. Det måste nästan vara oväder på gång eftersom det är så kvavt ute och dessutom så varma vindar. Skulle faktiskt vara skönt med chillvärme istället.

Har spenderat hela dagen med Sandra i city och har också hunnit vara i båda stallen. Det blev lite inhandlat på stan, men är långt ifrån klar.. Vill ha massa nya sommarkläder men känner inte riktigt att jag finner det jag söker, som vanligt ;) Har ju några dagar till på mig som tur är. Nu ska det bli skönt med lite soffhäng!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0