We're one, but we're not the same.

Ibland är livet bra konstigt ändå. Ena sekunden är allt kanske huuur bra som helst, och livet leker rent ut sagt. Men sedan kan det ta några sekunder så rasar allt igen, och ni vet den där känslan som inte ens går att beskriva är som bortblåst. Inte för att det har hänt något speciellt nu, men jag kom bara att tänka på hur sjukt fort det kan svänga. Tänk så skönt om man kunde styra och ställa som man ville, då hade man mått som en kung all the time:) 

Nu har jag varit iväg och fått massage, och därefter åkte vi ut till Hille för att kolla lite träningar. Fick ju som sagt sitta på sidan idag eftersom att min rygg inte pallar att sitta på en häst just nu.

Nu ska jag ta ett värmande bad eftersom jag är helt stelfrusen. puss på er

saknar dig baby


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0