12/3

har precis tagit tag i garderoben, och det var ju välbehövgligt kan jag säga. Kunde inte ens gå därinne för att det låg så mycket kläder på golvet och på alla hyllor hade jag pulat in allt. Sådär lagomt skönt liksom. Men nu är hälften gjort och jag får fortsätta sen när jag kommer hem.

efter en mysig fika så jobbade jag på harrys igår. Var helt sjukt lite folk, iallafall om man jämför med vad det brukar vara. Preciiis innan jag skulle gå hem så ramlar ÄNNU en kille och slår sig så ambulansen kommer.. Sällan jag får se alla olycksfall? Han tuppade av först men sen var han i liv igen så det glädjer mig :)

Nu ska jag fixa iordning mig för vid 12 tiden ska jag och josy åka på en liten tripp som både innebär stan och valbo tror jag. Ska bli väääldigt mysigt :) Är faktiskt jävligt shoppingsugen så får se vad jag får med mig hem. Ikväll är det jobb igen så det är väl mina natteplaner, men fram tills dess vet jag faktiskt inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0