1/3

Myyysig middag det var igår på Harrys. Blev god mat med gott sällskap! Men nu då.. Är sådär lagomt less på att skriva CV nu, bläää fel att bara få ett heltidsjobb då. Förstår inte varför det ska va så svårt? Men nu har jag lagt till det som inte fanns med innan och personliga brevet sög ju men det skiter jag i. Men nu är jag nog klar för stunden iallafall. Dagen har rullat på som vanligt, häng på högskolan, ätit chickenbits i massor, och myst lite som vanligt. Och nu har jag hunnit hem och skriva lite på drygcv! Jag ska nog åka med malin ut till Hille för att se lite träningar ikväll. Börjar ju bli lite utav min hobby att sitta på sidan istället för att delta, men jag hoppas att det blir ändring snart. Och inte hade jag sån där gräslig träningsvärk som jag trodde jag skulle ha. Kanske är mer vältränad än jag tror? Skulle ju va rätt skönt faktiskt. Men det spelar ingen roll, är ändå hårdträning som gäller!
Nu ska jag slänga i mig lite gottimat innan det är dags att bege sig. Puss på er


fina presenter igår ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0