14/3

Nu har jag äntligen lärt mig att mobilblogga! vilken lycka. Förra inlägget var min debut när det gällde att blogga via mobilen, så lite ruuuligt var det faktiskt. Så nu kan jag skriva mer om dagarna här på bloggen :) Feels goood. Dagen har rullat på som det ska, precis som alla andra dagar kan man väl säga. Det känns helt sjukt att typ alla veckodagar ser ungefär likadana ut varje dag. Men det är inte så långt kvar på praktiken vilket jag tycker är väldigt tråkigt, kommer verkligen sakna personalen och ungarna. Måste fortsätta söka jobb så att jag får heltids nån jävla gång här i livet. Är ju så jävla drygt att behöva göra vuxensaker som jag önskar jag bara kunde skita i. Men då får jag ju liksom inge cash vilket gör saken ännu jobbigare. Tycker verkligen att det är en börda att behöva söka jobb när det inte blir något resultat. Det konstiga är att jag typ inte bryr mig egentligen, söker mest jobb bara för att jag är tvungen och inte för att jag vill ha själva jobbet utan pengar och få erfarenhet. Det jag vill mest är att flytta härifrån, och kanske plugga senare. Men kan inte förneka att jag mer eller mindre avgudar att jobba på harrys, tycker det är så sjukt roligt och är verkligen glad över att jag får jobba där :) 

Är sjukt sugen på att flytta till Uppsala och söka jobb/plugga där. Har nära hem till gävle om det skulle vara så och även nära till stockholm. Men jobbigt att flytta ifrån alla fina människor här också, så det har ju sina för och nackdelar såklart. Vet inte hur det skulle bli med corsa heller, hon kan ju liksom inte bo i min lägenhet då tyvärr även om jag skulle vilja det mest av allt i hela världen. Men ska ta en riktig funderare när det finns ork och lust till det, nu finns det bara inte.

Och malla åkte till thai idag, lyllos henne. Även fast jag inte skulle vilja åka dit just för tillfället eftersom det är så sjukt varmt där nu så är jag lite avis på henne ändå att hon ska få komma bort i 3 veckor och bara vara liksom. Hade det varit december/januari månad så hade jag grinat och grinat för att jag skulle varit så avis. Men hoppas att hon har det guld där borta för det är hon värd :) Medans hon är i paradiset så ska jag ta hand om hennes lägenhet och hennes vita prins i tre veckor framöver! Ska bli spännande :) hihi. Nu när malla har åkt behöver man ju inte deppa ihop helt för Emelie har kommit hem, wiiiie :D äntligen!!!



Kommentarer
Emelie lindblad

Oh min text som jag har pÅ ryggen :)

2011-03-14 @ 22:24:30
anaaa

Jaa, den är så fiiin!! :)

2011-03-15 @ 16:38:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0