16/3

Träningsvärk, preciiis som jag förtjänade va. Hoppträningen igår var faktiskt sjukt jobbigt, vi hoppade utan stigbyglar så man lärde ju knipa utav bara helvete om man skulle sitta kvar. Och restultat blev det ju också!Dessutom fick jag ju göra samma träning två gånger, så en liten guldstjärna till mig iallafall ;)

Efter jobbet idag mötte jag upp en efterlängtad, brun, saknad Emelie :D Så härligt att träffa kvinnan igen efter att hon varit i Bali lite för länge allstå. Vi åt mat på Café lounge som vanligt, och sedan blev det en liten runda på stan :) så myyysit! Sedan kom josy också, vi skulle gå till resebyrån, men smarta som vi var så hade dom stängt den tiden vi skulle gå dit. Dock inte helt otippat från våran sida.. Så vi gick i några affärer till och sedan blev det hemgång. Nu är det soffhäng med mami, ska strax hoppa in i duschen! Later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0