19/3

jag orkar verkligen inte städa. Mitt rum+garderob ser ut som ett bombnedslag, återigen. Förstår inte hur jag lyckas dra ut hälften av alla kläder i garden, som sedan hamnar på mitt golv av någon konstig anledning. Varför inte bara lägga tillbaka grejerna när man använt dom? Tydligen liiite för jobbigt för mig. Har liksom varken tid eller lust till att städa, finns ju mycket roligare saker att göra.

Jag har iallafall hunnit med en snabbrunda på stan och handlat det som jag hade kvar att köpa till big mama, är väldigt nöjd med inköpen och det hoppas jag att hon blir också :) Jag sa till henne nyss att jag skulle gå upp och städa, så det är väl lika bra att jag sätter igång så att jag blir klar innan klockan slår 15.00!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0