27/3

jag kan faktiskt erkänna att det är skönt att löningshelgen är över. Haft en jättebra helg med fina tjejer på fredagen och en fet utgång som var mer än lyckad! :) Igår blev det en sväng till stockholm med bästa milluz, men har också lärt mig att man inte ska gå i stockholm när man är bakis. Sov heeela bussresan dit, och bussen hem fick vi iallafall sitta bredvid varandra så då blev det gosigosi. Men vi hade supermysigt som alltid och även det var en lyckad stund :) När jag kom hem somnade jag direkt och vaknade av att mamma ropade att jag skulle kliva upp. Jag fattade inte vad jag skulle upp och göra, men sen slog det mig att jag skulle jobba. Så det var bara att flyga upp ur sängen och ta sig till harry's! Det var sinnessjukt vad folk det var ute igår. Herregud det var fullt med jackor i hela garderoben och det var garanterat fullt inne på dansgolvet också.

Nu på dagen har jag varit och kollat lite möbler, men fann inte den rätta så jag får invänta den rätta. Ska ta mig ut till stallet nu och pussa på alla 3 fina pållar. Later!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0