3/2

Blev en skön powerwalk i det härliga vädret. Gick långt idag, men jag måste gå så fort för det känns som att jag varit ute mycket längre än vad jag har med tanke på hur långt jag gått. Men fler såna här dagar vill jag ha, förhoppningsvis är kommer det en bra dag imorgon också :) Blev lite träning och sedan har jag tagit det lugnt hemma framför tv:n och lagat lite mat. Nu är ligger jag i sängen och kikar Efterlyst. Kommer ihåg att jag aldrig vågade kolla på det programmet när jag var mindre, tycker faktiskt att det är obehagligt att se det fortfarande. Det finns så sjuka människor där ute, så det är nästan lika bra att man är ovetande. Tycker det är så sorligt när det är tragiska, sjuka händelser.. Jag skänker en tanke till de skadade och de inblandade runtomkring.

När programmet är slut ska jag knoppa. Har ju lagt mig tidigt de senaste kvällarna vilket har resulterat i att jag vaknat skapligt pigg iallafall, så måste nog fortsätta så! Ska ju bowla med ungarna imorgon så lär ju vara utvilad om jag ska visa vart skåpet ska stå ;) tihi. godnatt fellas ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0