6/3

asså shiiit vad jag har varit trött idag. Vaknade vid 10 och klev upp och kikade på vasan lite, det är helt sjukt hur dom kan orka åka det där loppet. Skidor, 9 mil, 3.50 timmar. För mig är det orimligt, omänskligt. Men en stor eloge till dom som åker och kommer igenom mål, ni är mina idoler. Somnade i soffan så antar att det var ett tecken på för lite sömn, så jag tog mig upp till sängen och sov två timmar innan det var dags att kliva upp igen. Åkte ut til valbo och red hobbe en sväng eftersom vi ska träna på tisdag. Och nu har jag återigen bosatt mig i sängen, my favourite place. Kommer bli mycket häng här idag!

Igår var ju tanken att jag och josy skulle göra tacos och mysa till lite med film innan jag skulle jobba. Men det blev ju helt andra planer.. Vi gjorde en spontanare och drog till max istället och hängde lite där innan det var dags för mig att åka till harrys. Var ju lite annat än tacos det men vi hade ju mysigt ändå vi!

Glömde berätta igår att i fredags så var det en kille som ramlade i trappen på harrys igen.. Det var helt sjukt. Jag står liksom precis framför trappan och jag ser att killen tappar balansen så han kastar glaset som han hade i handen och försöker få tag i räcket, men han missar. Glaset splittras på golvet nedanför och han faller enda högst upp och landar i glassplittret så han skär sig i halsen och handleden. Jag som hatar blod fick ju jordens panik typ men springer och hämtar handdukar och grejer. Tror inte att han var vid medvetande när han låg där, men som tur var så kom ambulansen snabbt och kunde hjälpa honom och köra honom till sjukhuset.. Men de sa igår att han var okej, så det var ju en enorm lättnad iallafall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0