7/3

effektivt arbetat av mig idag måste jag säga. En dag som vanligt på lyftet till en början med lite lek och bygga lego och sånt där som små barn gör. Sedan var det raka spåret till harrys för lite prat och skriva på anställningsavtal och därefter blev det frissan! Håret blev bra, mycket nöjd till och med. En aning mörkare än vad jag haft tidigare men jag måste ju vidga mina vyer lite.

Lite sjukt att jag ätit max två gånger på 3 dagar... Nu är det nog med max på ett tag, känner mig nästan lite trött på det. Skön..t! Sen har det blivit en liten promenad och nu kollar jag biggest looser. Det skrämmer mig lite att man kan bli så tjock, liksom att det inte finns någon spärr där man slutar äta utan fortsätter istället. Måste lova mig själv att aldrig bli så. Men det är så roligt att se vilken skillnad det har blivit på dem :)

Ska göra lite körkortsprov snart hade jag tänkt, om jag inte hittar på något annat roligt. Brukar ju vara expert på att förtränga det viktiga och lägga energi på det roliga istället. Så vi ser väl vad som kommer göras..


blond eller inte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0