9/3

Nu är det tomt hus igen efter en mycket trevlig kväll och en ganska lång dag. På kvällningen har jag och josy gjort en mysig middag, och på matsedeln stod tacos. Så efter att john gett corsa sprutan så åkte vi och handlade innan det var dags för tillagning. Måste säga att vi var stora mästerkockar, utan tvekan.. Kanske något som man borde satsa på i framtiden? Tror jag kan bli något stort inom just det yrket, moahah. Sedan har vi suttit och kollat på resor, ätit semlor och myst till det lite ba. Mitt i alltihopa kom mikaela också och joinade la familia. Fick även massa fina saker som jag blev väldigt glad över! :) Så denna kvällen har som sagt varit very coozy.

Nu är det dags att sova, blev alldeles för sent idag känner jag. Får se om jag ens vaknar upp imorgon!
Har en hel del att göra imorgon, så håll tummarna. Natti ma lovers

Men saknaaaa!!:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0