Äntligen fredag, äntligen fest, äntligen l...

Äntligen fredag, äntligen fest, äntligen lön och sist men inte minst äntligen vår! Hela kombon får mig på bra humör så det här borde bli en bra dag:) idag ska vi gå till bibblan med 1orna och sexårs och se en teater, så det ska faktiskt bli ruuuligt. När jag slutat blir det raka spåret till stallet! Ska ta en tur med Ville och sedan damma av corsan! Hon går ju i sandhage så det är ju inte så konstigt att hon ser ut som en dammtuss.. Skulle gärna damma av henne och börja rida också:( John kommer 29onde så får se vad han säger, men hoppas av hela mitt hjärta på ett glädjande besked. Nu ska jag avverka dagen, pöss



Kommentarer
saron

hej fin blogg du har :)<3

2011-03-25 @ 21:41:34
URL: http://ssaronzekariyas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0