Är fortfarande proppmätt efter att jag och...

Är fortfarande proppmätt efter att jag och nicko käkade mat på stan + efterrätt, jag dööör. Måste sluta äta innan det går överstyr :D Men efter att jag varit i matkoma i ett bra tag så har nu lagt mig till sängs men känner mig inte alls nå trött faktiskt, konstigt nog.. Jag som brukar vara trött 24/7 i vanliga fall. Har slagit på ett vänneravsnitt som jag förhoppningsvis kanske blir åtminstone lite trött utav iallafall. Vi ska ju på utflykt imorgon och då är det ingen bra ide att vara trött och grinig! Så som jag har en tendens till att vara tidigt på morgonen.. Har druckit kaffe nu på kvällskvisten, kanske är därför jag är pigg? Hög på koffein liksom.. Näe nu ska jag joina vänner-gänget och mysa till det lite :) sov sött everyone. Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0