:)

Nu har jag övningskört till älvkarleby och hem igen, längta trippen hittills! Uppkörning nästa skulle jag nästan kunna säga, efter lite mer plugg så är jag nog redo. Äntligen, vill verkligen ha kortet i hamn nu. Allt skulle bli så mycket lättare när man kan åka vart man vill och när man vill. Hahahah, fast hände lite roliga incidenter idag trots att det gick bra. Åkte bland annat med hellyse ett bra tag innan jag insåg att jag bländade alla bilar som jag mötte. Ber så hemskt mycket om ursäkt ni som mötte mig ikväll, ni får ha överseende med att jag är ny i trafiken. Sedan när jag skulle svänga in mot strömsbro så stod det en bil och väntade på att jag skulle komma över vägen nångång men då SJÄLVKLART fick jag motorstopp istället och så fick jag jordens hjärnsläpp. Allt stod verkligen still och visste liksom inte vad jag skulle börja med. Skulle jag starta om bilen, lägga i en annan växel eller jaa, jag minns knappt vilka tankar som for runt i mitt stackars huvud. Stressad blev jag iallafall men till slut kom jag över vägen och då var det minsann inte över. Människan i bilen tutar och vinkar åt mig och skrattar medans jag är skitstressad, och mitt upp i alltihopa så vinkar jag tillbaka? och fråga mig inte varför jag gjorde det. Hade verkligen ingen aning om vem människan var heller, så därför kändes det så sjukt fult att jag vinkade tillbaka bara sådär ändå. Just den minuten vill jag helst av allt bara glömma bort och låtsas som att det aldrig hänt. Motorstopp är bland det värsta jag vet och tycker verkligen att det är pinsamt, för jag vet själv att jag skrattar åt dom som jag ser får motorstopp. Men borde nog sluta med det, been there done that liksom..

Stelare än någonsin är jag också på tal om ingenting, andra dagen är fanimig värst jämt. Det är helt sjukt hur stel jag är, kan knappt gå.. Men nu ska jag inte behöva anstränga mig något mer ikväll som tur är, ska bara vara sängliggandes och chilla som aldrig förr. Kanske kan unna mig något göttans också.
Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag så att jag är skapligt utvilad imorgon.


Mina finaste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0