Favvodagen är på ingång! Kunde inte låta b...

Favvodagen är på ingång! Kunde inte låta bli att se lite vänneravsnitt igår innan jag skulle lägga mig, så jag var faktiskt rätt trött imorse. Nu på senaste tiden har det gått skitbra att gå upp tidigt, har liksom kommit in i modet. Riktigt skönt, förr ville jag bara dö när klockan ringde. Men sen är det nog så att det börjar bli mycket ljusare ute också som gör att man blir pigg och glad:) sitter i bilen på väg till lyftet nu, är där som vanligt 8-16, och sedan är det snabbt hem som gäller och byta om för att sedan sticka iväg på afterwork på Harrys med personalen på skolan!:) och det blev slutligen jobb för mig ikväll också så jag kommer vara lugna gatan. Nu ska jag chilla med ungarna på fritids, later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0