Grundlurad blev jag imorse... Hahahah fick...

Grundlurad blev jag imorse... Hahahah fick för mig att det var fredag och löning idag, men jag insåg senare att inga pengar kommit in på kontot och att det endast var 24e och torsdag. Sådär lagomt roligt på morgonkvisten!:) matchen igår var rolig, även fast dom förlorade. Var typ 100 år sedan jag var på match så det va kul att komma igång igen;) innan det så möttes vi på stan och käkade, alltså jag Emelie Jennifer och Johanna! Very cooozy, därefter åkte vi ut till matchen och var där från början till slut:) tack för en bra dag tjejer! Nu ska jag åka och hänga lite med barnen, ska även ha matte med 4orna.. Ahmagaad, får se om jag har mina skolks kvar asså. Hahaha, Troligtvis inte;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0