Shit vad jag har varit irriterad idag. Vil...

Shit vad jag har varit irriterad idag. Vill bara låsa in mig någonstans med någon bra skit, och ta ett break från det mesta. Slutet på kvällen igår gjorde nog så att dagen blev skit, skulle verkligen inte förvåna mig. Det har inte hänt nå speciellt idag egentligen, inget har gått speciellt bra bara vilket gjorde så att man hamna i något less-koma som jag inte tänker gå ur ännu. Det finns så mycket jag vill göra men tiden finns inte till på något plan. Det är så jävla trist att det är så, blääöä. Jag vill ta körkort, jag vill bli frisk, jag vill åka till Stockholm, jag vill åka till Uppsala, jag vill åka utomlands, Jag vill tävla corsa och jaa jag skulle kunna fortsätta hela dagen med att berätta vad jag vill och vad jag inte vill. Men så roligt ska vi inte ha det. Måste även möblera om i mitt rum lite då det har tillkommit ett nyförvärv till mitt crib, så ska nog sätta igång mina hjärnceller på lite arbete nu så att det blir någon fin förändring:) ikväll är det träning med Ville för Micke, så det ska bli ruuligt! Hoppas verkligen att jag hinner hem till desperate sen också, annars är det verkligen som grädden på moset efter denna dag. Nu måste jag byta om och därefter dra mig mot Beverly Hille. Pözz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0