Utkast: Mars 4, 2011

Skönt det är att kliva upp i tid så att man har goood tid på sig att hinna göra allt som man ska innan det är dags att bege sig. Ligger i sängen fortfarande men ska röra mig mot badrummet alldeles strax!

Förövrigt så sög jag på bowlingen igår. Det gick käpp rätt åt helvete till en början, men när jag var uppvärmd fick jag en och en annan strike och spare ;) Jag hamnade till slut på en 2a plats, inte så speciellt tätt bakom ida som fick strike typ varje gång hon kastade iväg ett klot. men roligt var det iallafall, trots att jag inte vann konstigt nog. Sedan blev det träning på kvällen med hobbis, och han är bara så himla fin. Vill bara ta hem honom!

Idag är det praktik som väntar fram tills i eftermiddag, och sedan är det ett späckat schema, som jag typ får magsår av att bara tänka på. Jag måste hinna åka hem till Hille och rida Ville eftersom vi ska tävla imorgon. Därefter måste jag hinna hem och duscha/fixa mig innan det är dags för middag hos mormor halv 7, och sedan är det jobb som gäller 22-03 ungefär.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0