Vaknade klockan imorse och var skitpigg, s...

Vaknade klockan imorse och var skitpigg, sådär ovanligt pigg som man aldrig är på morgonen. Fick nästan känslan av att vara så utvilad att jag hade försovit sig så jag tog en titt på klockan och en lättnad uppstod, sju var klockan. Hallelujahmoment! Så jag har fixat och donat i lugn och ro och min skjuts kom precis och hämtade upp mig:) vid niotiden ska sexårs, ettorna och tvåorna på utflykt till jungfrubacken. Värsta mysigt i det här vädret även fast det inte är speciellt varmt just nu, men det blir nog:) ville ta vårjackan men det blir inte av om det fortfarande är minusgrader.. Efter skolan ska jag och Josy åka till en resebyrå och kolla lite resor, så då får vi se vart det bär av inom en snar framtid! Längtar kanske hur mycket som helst, går inte att beskriva :) hihi. nu är jag framme, dags för skolhäng! Leeejter



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0