12/5

Woopwoooop MAGGAN resan gör mig taggad till tusen, döööör. Allt blev plötsligt mycket enklare och nu har jag mycket att se fram emot! craaazy. Blir pepp bara av att sitta i soffan och chilla, hahaha vill åka nuuu nu nu. Frågan är bara hur vi 2 ska överleva resan dit och hem eftersom båda har flygskräck. Trodde att sandro var stabil och skulle hjälpa mig lite psykiskt och leda mig till planet, men det var ju lite så hon hade tänkt att jag skulle göra för henne också. Satt det sket ju sig totalt... Men när vi väl är på arlanda springer vi nog på planet båda två ;)

Idag har jag spenderat min dag med emelie down town. Blev den hederliga lunchen i vanlig ordning, och sedan tog vi en snabb stadsrunda. Kändes som att det var 100 år sedan vi sågs sist även fast vi träffades på sista april! Tiden går allt för fort så det var verkligen dags idag att mysa lite igen :) tihi. Jag inhandlade 2 par shorts och ett linne av något slag. Shortsen jag köpte på bikbok är min nya kärlek. Dom satt som en smäck och var skiiitsnygga. LOVELY. Egentligen borde jag inte få shoppa nå mer, verkligen.. Jag borde spara. Men när jag väl går på stan slår det liksom slint och det finns inget stopp, shopaholicen är i farten.. Då shoppas det hit och dit, och en glad anna åker hem med ett leende på läpparna. Jaja, man lever ju bara en gång ;)

Var och hälsade på ungarna på lyftet en snabbis idag också eftersom jag lärde lämna ett papper där. Jag har faktiskt saknat dom!! Det kändes som att det var år och dar sedan jag var där sist, för det såg ut som att dom hade växt :D hahah. Men det var jättemysigt och roligt att få träffa dom små liven igen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0