13/5

Fredag den 13onde... Jag bara går och väntar på att det ska hända något förjävligt!

Hahaha jag orkar inte med mig själv... Blir ingen bra människa när jag och mallan shoppar, helt hopplös. Dock inte klädlös hehehe.. Så idag blev det ännu mer inhandlat, men är faktiskt hemskt nöjd med mina inköp. Men sen sved det ju lite mer för mallan och hennes stackars plånbok ;) hahhahaha, stackarn fick p-bot på 700 spänn.  Dog liiite då jag, men någon gång lär ju vara den första ♥ Tror jag får göra ett inlägg lite senare och visa det nya faktiskt :) Tänkte ju bara vara hemma och chilla fram tills jobbet, måste ju hinna sova middag också.

Efter stan svängde vi in till Anna (där p-boten landade på rutan) och sedan brummade vi ut till valbo och hängde lite där. Vi hittade lite smått och gott allihopa tror jag, så vi åkte därifrån väldigt nöjda och glada. När vi var på väg hem så skenade en ambulansbil förbi och vi kände bara att det fanns ett alternativ: följa efter. Tyvärr hann vi inte se något spännande för vi gav upp spaningsarbetet då det inte hände något speciellt. Vi åkte fram och tillbaka två gånger innan vi bestämde oss för att parkera där. Men som sagt, vi såg inget tyvärr. Så dom släppte av mig hemma och när dom åker tillbaka så ser dom att ambulansen åker. Tänk så nära vi var att se något spännande, faaan också. Blir ju så nyfiken sådär jag..

Men nu kommer det lite bilder på inköpen från stockholm. Kom på att jag köpte en kjol och ett par hörlurar också men dom orkar jag faktiskt inte gå och knäppa kort på. Sen kommer det även lite mysbilder från igår och idag. Men måste erkänna att jag har en stor favorit av klädplaggen och det är det långa linnet från Monki som är lite som en långklänning. Så sjuuukt skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0