14/5

Nu är det bara desperate kvar innan det är dags för lilla mig att sova. Träningen gick bra idag, duktiga villepille :) Snälla mallan som lånar ut prinsen lite till mig, hihi. Känner mig så ringrostig, helt stööört.. Det är ju i och för sig inte så konstig med tanke på att jag inte har tränat regelbundet sen corsa blev skadad och det är ju ändå mer än 6 månader sen.. Så jävla trist eftersom det gick så bra för oss:( To good to be true.

Imorgon ringer klockan sådär äckligt tidigt, men jag ska faktiskt försöka ta mig ut på en liten prommis innan jobbet. Om det nu är möjligt.. Vi får se hur dagsformen är när jag vaknar imorgonbitti, annars får jag helt enkelt göra det när jag kommer hem. För det lär fan göras nu, ångeeest!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0