14/5

Efter att ha sovit ut länge, ätit frukost och ridit 3 hästar så ligger jag i badet och lyssnar på myslistan på spotify. Badkaret är hemskt underskattat faktiskt, märker det lika mycket varje gång jag lägger mig här. Det är ju guld värt på vintern, tror jag badade nästan varje dag då. underbaaart.

Det gick bra att jobba igår, men det gick lite segt eftersom det var så lite folk ute. Men sen hade kvällen sina stunder också såklart ;) Hahaha man får höra såna sjuka kommentarer och se så sjuka grejer, helt obeskrivligt. Det är nästan roligare att stå på sidan och kolla hur folk dansar och beter sig. Jag hoppas verkligen inte man är sådär på fyllan alltså, då dör jag.. Jag kunde egentligen åkt hem tidigt, men eftersom vincent var så seg med städningen så kom jag inte hem förrän efter 3..... Slooooowly, men överlevde ju ändå utan att somna ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0