15/5

Återigen en mysig och bra dag. Sov hur länge som helst, nästan omänskligt... Men gick man och la sig halv 5 så är det ju okej att ta sovmorgon;) Bestämde mig för att trotsa regnet och åkte ut till mina fina. Corsa ska till Örebro på onsdag så förhoppningsvis är det ett steg i rätt riktning, hoppas hoppas hoppas.

Fick för mig att jag skulle åka och sola så direkt när jag kom hem så tog jag bussen för att åka och sola, måste ju bättra på brännan lite om man ska gå barbent på skivan som är på torsdag! Wiiie, är lite småtaggad redan. Iallafall så åkte jag med mamma hem när jag var klar och sedan kom josy hit så vi myste lite till gossip och sedan sket vi i hockeyn och kikade Eclipse istället. Hockeyn gick ju ändå i stöpet så det hade ju inte spelat någon roll om vi kollade eller inte. Men man lär väl gratulera till ett silver iallafall, inte fy skam det heller :)

Imorgon ska jag jobba på travet och fixa iordning inför v75, så jag måste sussa snart om jag ska orka kliva upp, annars är jag dead imorgonbitti. Sweet dreams mina fina♥


Sjukt hur två små varelser kan göra en så lycklig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0