16/5

Satt just och funderade på hur min dag ska gå ihop imorgon, och kom fram till att det har kört ihop sig lite. Hahaha, alltså sällan kaos. Ska hinna göra massvis med saker, som jag absolut inte kommer hinna. Först och främst ska jag jobba, så jag börjar vid 10 snåret på travet. Har ingen aning när jag slutar men det blir väl några timmar senare förmodligen. Utöver det ska jag hinna rida corsa, åka till lyftet för att hämta papper, åka till arbetsförmedlingen för att lämna papper och fylla i nya, träna med hobbe inför tävlingen på söndag. Allt detta ska jag hinna innan klockan slår halv fyra för då ska jag klippa mig. Sedan ska jag ut till Hille och träna E-A klockan 18. Hur ska detta gå? Ska bli hemskt roligt att se imorgon. Sov sött va..

Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann



Kommentarer
Sandra

Ba pumpa på hjärtat för sen blire semester!!

2011-05-17 @ 07:26:20
URL: http://saljo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0