17/5

Duktiga vi var på träningen idag, helt fantastiska faktiskt. Gillar finisen ja :) Nu har jag precis landat hemma i soffan och snart är det desperate!! Hahaha, sällan sådär onödigt taggad inför tisdagskvällarna, kan liksom inte rå för det.. Jag var ju och fixade håret tidigare idag också! Jag är väldigt nöjd, det mycket blev bra:) Har den där blonda färgen som jag ville ha så nu behövs det inte slingas något mer inför sommaren.

Jag hann även med att svänga förbi lyftet och hämta pappret så nu är det bara att hinna med arbetsförmedlingen också.. Känns som att jag kommer få lite skäll när jag kommer dit, så jag gruvar mig hemskt mycket över att behöva visa mig där. Jag sköter mig inte riktigt, iallafall inte så som dom vill att jag ska. 

I slutändan har man ändå bara sig själv.
Men vi kommer alltid ha varandra ♥





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0