18/5

Jahapppp, då var det 6 veckor IGEN då. Herreguuuuud ska hon aldrig bli bra eller..... Less? Ja. Men det var positivt iallafall att kronleden var bra nu, det var ju där hon hade ont sist trodde dom. Men nu är det ligamenten som är svaga och det är nå grejs i ligamenten som gör att hon är halt, eller vad det nu är. Det finns egentligen ingen förklaring till allt detta, men nu så tror jag dom hittat det rätta felet, eller jag hoppas det iallafall. Men eftersom han pratar på engelska är det ju inte det lättaste att förstå heller, men that's it. Så nu ska vi skritta och trava igen som vi har gjort i 3 månader redan, gud vad roligt det är med hästar ibland.
Man ska inte ge sig in i något man inte kan ta sig ur!

Nu när jag kom hem lärde jag ju kolla in min outfit tills imorgon eftersom överdelen har varit på villovägar efter flytten och ja, sist jag använde den. Men nu äntligen hittade jag den!! Fiiiiin. Hahahaha dock gick det inte lika bra när jag skulle dra på mig kjolen. Det är liksom barnstorlekar på dom här kläderna så jag har stått, legat och suttit för att försöka få på mig den. Till slut gick det lite lättare men det var för att den sprack lite på ena sidan. Hahahaha, orkar inte....... Men det går att fixa om man sätter dit en säkerhetsnål så det ska nog gå bra.. Sitter med den på nu och jag vågar fan inte ta av mig den utifall den går sönder ännu mer :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0