23/5

Man skulle ju kunna säga att jag gjorde en bloggpaus under dessa dagar. Har varken haft tid eller lust att blogga för det har faktiskt varit mycket på gång! Tänkte gå igenom lite hur dessa dagar har sett ut i mitt liv:) Som ni vet var vi på studentskiva i torsdags och den var så jääävla rolig, hade verkligen sjukt rolig! Sköna människor, mys, shake och goda drinkar. Kunde inte bli så mycket bättre ;) Sedan var det ju inte lika roligt att vakna upp i fredags, men vi krigade oss upp tack vare hotellfrukosten som väntade. Även det var ett stort plus i kanten kan jag lova. Tog tåget hem och så blev det en mysig hemmakväll på fredagen, helt perfekt var det :)

Lördagen bestod av jobb i princip hela dagen på travet eftersom det var v75. Allt gick bra och det var galet med folk, så det var ju braaaa :) Sedan spårade kvällen för min del, det räcker nog att säga så tror jag. Hahahah, tanken var utgång men det blev en väldigt tidig kväll för min del. 2 helger på rad, bra jobbat..... Har bestämt att jag inte ska gå ut på ett tag nu, rehaba lite inför maggan för då kommer det bli hårda dagar.

Sedan var det dags för den sista dagen på helgen och det är ju i vanlig ordning söndag. Det var tävling på schemat och jag har även bestämt att jag inte ska gå ut dagen innan tävling nå mer. Men det gick väldigt bra iallafall och hobbe skötte sig exemplariskt, fina killen! :) vi hade 4 fel, vet faktiskt inte varför vi rev men han var duktig och det är ju huvudsaken.

Sen har ju den här dagen nästan passerat också och den har bestått av lite balkonghäng i sol och blåst innan det var dags att åka på introduktion på ett eventuellt sommarjobb. Ska ha introduktion i 3 dagar och nu ska jag känna efter om jag vill fortsätta och om allt känns bra, så det visar sig på onsdag när jag har varit med lite:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0