2/5

Jamen visst fan överlevde man den här helgen också. Mannen min har åkt hem till sitt så nu är man back to the vardag igen. Sista april blev över förväntan på krogen, hade riktigt jävla roligt faktiskt! ett big like. Hahaha, sen har jag varit på bio 3 gånger den här veckan också. Känns verkligen som att det är tack vare mig som SF går runt överhuvudtaget. Jag är den stora sponsorn :) Vad har hänt mer under helgen då? Hängt i stallet med mina söta, bio, grillat. Och idag har jag hunnit solat, powerwalkat från brynäs hem till mig vilket jag gjorde riktigt bra. Sen har jag en annan awesome nyhet. Hör och häpna, magalufresa är preliminärbokat! love you big time maggan. Längtar som en tok ja hihi, kommer bli kung med självaste kungarna.

Ska ha lite soffhäng här nu innan det är dags att mysa lite i stallet :)



Kommentarer
Mannen i ditt liv

Saknar dääää min finastä

2011-05-02 @ 21:05:35
URL: http://saljo.blogg.se/
John Won

Beautiful Anna!

2011-05-03 @ 06:41:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0