27/5

Ajjjj, alltså det känns som jag har brutit ryggen. Nej inte riktigt men jag har så jävla ont i svanskotan efter att jag ramlade av igår. Har haft det enda sedan jag råkade ramla i slick-trappen och det var ju flera helger sen.. Om inte smärtan går över snart kanske det är dags att gå och kolla upp hur det är med min stackars svanskota. Höll knappt på att komma ur sängen imorse, och det kan ju bli lite jobbigt om man ska behöva kriga varje morgon.

Skulle vilja ta mig ut på en powerwalk men jag känner att vädret och ryggen hindrar mig lite. Som tur är så är man ju inte gjord av socker, så man borde ju klara det ändå. Vi får känna efter lite senare idag helt enkelt:) När klockan börjar närma sig 3 tiden så ska jag förmodligen möta upp luvan på stan för lite fikamys. Ska även säga hejdå till henne och överlämna ett par skor eftersom hon åker utomlands inatt! Gaaah, jag vill ocksååå. Men snart är det min och mannens tur att åkaaaa, längtar ihjäl mig ♥

Hahahahaah, alltså uppsala.......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0