28/5

Hade värsta myskvällen igår hemma hos mig med chips, dipp, gurka, morötter och cola. Med det rätta sällskapet kan det inte bli annat än bra, believe me:) När klockan började närma sig halv elva var det dags för mig att dra mig mot jobbet. Var ju inte så roligt att dra på sig jeans efter det...

Idag tog jag en fet sovmorgon med lilla söta. Sen kom malla och hämtade upp mig så fortsatte vi vidare mot våra finisar. Vardaliga turen uppstod, denna gång var det regn. Vaknade liksom av att solen sken rätt i facet på mig. Men vi hann rida medans det var uppehåll, så turen kanske är påväg att vända. Det är ju faktiskt på tiden kan jag tycka;) Efter regn kommer ju solsken. Efter ridturen rann tiden iväg. Vi åkte hem till mig och hämtade kläder och lite sånt, och sen åkte vi och handlade inför morgondagen då vi ska laga god mat till bästa mami:) hoppas hon blir gladis. Hör och häpna, vi har hunnit tagit en tur på hälsans stig också. Guldstjärna till oss med tanke på att det faktiskt är lördag. Vi har precis kommit in från powerwalken så hänger lite i soffan ba.


Biiiiig längtan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0