30/5

Efter att jag blivit klar i stallet så drog jag ut på en PW. Har ju varit så fint väder idag så har varit sugen på det hela dagen typ... Har hittar värsta bra rutten att gå som är helt lagom. Vill man gå lite längre än så kan man ju bara virra runt i strömsbro lite ;) Bor jag i Gävle när jag är äldre så ska jag bo här i Strömsbro. Det är så sjukt mysigt och fint här. Har precis käkat lite så tänkte göra något körkortsprov, bläää. Skulle man kunna köpa det där hemska kortet skulle jag ge allt vad jag hade, och då skojar jag inte. Jävla plugghelvete.

Glömde ju berätta om vårat firande av morsdag igår! Jag och malin gjorde en dundermiddag åt mamsen när hon kom hem från norrköping! Fetaostfylld kyckling med grönsaker och potatis som vi hade i ugnen. Hade även lite olika såser till :) Dum som vi var så knäppte vi aldrig kort på rätten.... Varken jag eller malla trodde nog att det skulle bli så pass gott som det blev, hahah :D  Det var en lyckad dag med utsökt mat och en glad mami!
´
våran mat såg lika god ut som dessa, mummmma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0