4/5

Fick en liten chock nu när jag loggade in här igen. 8 kommentarer är jag ju verkligen inte van vid, men gud så roligt det är att få lite såna. Skulle bli lite småglad om det var så lite oftare hihi, så keep on working med det :):):) Otippat att jag inte tagit tag i teorin än då? nää, inte speciellt va. Istället har jag rensat garderoben vilket nästan var minst lika viktigt. Jag har stoppat ner lite vinterkläder i lådor som jag ska slänga upp på vinden, så nu finns det liiite mer plats för vår/höst och sommarkläder! shopaholic som jag e.. Dock tog det 2 timmar, hejja vilket bra ordning jag har. Men mot kvällen har jag tänkt att körboken ska fram, nu måste jag. Blir så less på mig själv att jag är så laaat. Det är nog den enda egenskapen jag kan komma på om mig själv, iallafall just nu. Hitta motivationen åt mig någon, hjaaalp ma. Ska ta mig ut och gå på en promenad lite senare också, plugg och prommis är dom enda jag måste göra idag. Nu ska jag dammsuga, puuss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0