5/5

Var rider du i valbo? Har inte du hästarna hemma på gården i hille?
svar: När jag är i valbo och rider eller tränar så är jag på GPK, och när det är någon häst som behöver ridas eller hoppas så brukar jag åka dit och hjälpa till :)

Imorse ringde de från lyftet och frågade om jag kunde jobba men det passade tyvärr inte idag. Men hoppas att dom ringer snart igen, saknar ju dom små liven :) Annars så har det varit en riktigt soft dag faktiskt. Tog lite sovmorgon innan jag åkte ut till valbo och red, sedan plockade mamma upp mig så vi kunde åka ut till högbo och kolla lite tävlingar. Får sån abstinens av att se tävlingar, vill ju ocksåååå!!! nu borde det fan vara dags för mig och sötan.. Hoppas hoppas hoppas :) Sedan åkte jag och emilia ut till hemlingby idag igen och tog en pw i 6km spåret. Är så himla skönt att bara gå och prata av sig lite, tiden går så foooort. Helt plötsligt är man där man startade liksom. Så nu har vi bestämt att vi ska ta tag i det där ordentligt ;) moahah, hejja oss ♥

Sen blev det till att slänga sig in i duschen och dra sig mot stan för att möta upp jordens långsammaste människa, även kallas josefin. Vi åt på churchan, och det var ju lika gott som vanligt. Helt sinnes hur gott det är, så jävla värt pengarna. Mummmma! Vi tänkte gå ut ikväll men ångrade oss och det var nog ett klokt beslut :) nu ska jag mysa lite med mami. puss så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0