Dagen hittills har bestått av lite promena...

img_0787 (MMS)

Dagen hittills har bestått av lite promenad i bollan och lunch på stan, very cooozy. Jag hann även smita in på Blå och köpa ett par jeans! Nu ligger jag ute på altanen och solar lite bara, förhoppnigsvis får man väl lite färg också. Känner verkligen att jag vill vara lite brun och vältränad, men vi får väl se hur det kommer gå med det... Nu när jag känner att jag har lite träningsvilja så lär jag ju passa på, därför tänkte jag ta med corsa ut på en promenad lite senare innan min träning:) måste även berätta att jag var duktig och gjorde körkortsprov igår. Första försöket på prov nummer 2 fick jag 58 av 70 vilket jag tyckte var bra. Därefter gjorde jag samma prov igen och då fick jag 69 av 70!!!! Kuung. Nu gäller det att ligga i utav bara helvete. Jag tänkte göra lite prov ikväll också och fortsätta veckan ut. Därefter ska jag boka uppkörning och skrivning... Dööör!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0