Det blev ingen utgång igår vilket faktiskt...

Det blev ingen utgång igår vilket faktiskt var skönt, speciellt när man vaknade imorse;) Istället var vi på Harrys ett bra tag och minglade, åt god mat, fixade naglarna och bara myste lite:) väldigt trevligt faktiskt, hoppas det blir fler såna kvällar. Nu är jag påväg hem och tänkte ta tag i letningen av mina två favvojackor. Dom är verkligen spårlöst borta, kan inte förstå var dom har tagit vägen alltså. Min fina skinnjacka och en beige jacka, båda från Zara. Kanske ska ta sig en tripp upp till den läskiga vinden idag. Borde passa på att göra det innan mamma åker och lämnar mig ensam HELA helgen... Hur ska jag överleva? Good question. Nä nu ska jag ta tag i dagen! Laterrr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0